söndag, september 13, 2009

Minus...


Snart har Minus varit här ett dygn. Har varit jättekul, men det var hemskt vad slö han blivit sen de "knipsade" honom! Låg och sov hela kvällen igår, men har sovit hela natten med trots att Johan kollat på tennis fram till fem-sex. Imorse vaknade han vid halv nio och vi var ute och gick en sväng. Nu ligger han och sover igen...

När jag stod och gjorde frukost undrade jag vart han var. Då stod han och fixade iordning Johans mysbyxor och la sig sedan på dem. Så himla söt!

En egen hund är däremot inte aktuellt, Sabine. Alldeles för mycket ansvar! Men jag har ju Minus som Cissis säger att jag får låna när jag vill. Det räcker för mig. Just nu i alla fall:D

1 kommentarer:

cecilia sa...

Ja det är det som är såå bra men minus att ha är en riktig lathund. speciellt på morgonen. han ligger gärna kvar själv i sängen till tolv... =)

Tusen atck verkligen för att han fick vara hos er.

Ja, du får när du vill låna honom och jag hoppas att ni vågar säga nej när ni inte har lust.

Ha det toppis... kramen