söndag, september 06, 2009

Jag ska aldrig...

... mer äta pizza! Aldrig kanske iofs är dumt att säga, men jag ska verkligen tänka mig för nästa gång jag vill köpa pizza. Jag ska tänka: finns det inget annat godare som jag kan köpa? Typ fläskfilé, lövbiff eller nåt annat gott kött, som bara kräver lite tid i köket, men somblir tio ggr godare. SÅ ska jag tänka i fortsättningen. Anledningen till detta är dagens pizzaerfarenhet. Beställde från Fiket, som gör stans goaste pizzor, enligt mig, men smaken av min jamaica har suttit kvar i munnen och mina rapar hela dagen. Fy fan vad vidrigt! Var och tränade nyss och jag rapade typ jamaicapizza hela tiden. Blä! Just det här med rapar är ju något som alltid infinner sig efter en pizza. Inte särskilt fräscht. Tur att jag kan avlossa dem någorlunda diskret...

Nu ska jag istället äta en liten portion egengjorda pannbiffar med potatis och brunsås. Mums!

1 kommentarer:

cecilia sa...

Vårt badkar är mitt allt... Ja förutom Kalle, Minus, knodden och mina skor såklart...:)
Men det är helt underbart. Badar ju varje kväll. det är ett måsta var vi än flyttar...

Rapar... Jo men Kalles choritzo rapar är inte heller och leka med...:)

Kramen