fredag, september 18, 2009

Mannen i permo

Hahaha!!! Jag tror jag dööööööör!!! Kollar nu på de lokala nyheterna och de berättar om en rörelsehindrad man som dömts för sexuellt ofredande. Redan där hajjar jag till och minns mannen i permobil som vid ett flertal tillfällen erbjudit mig jobb som hans personliga assistent. Detta har hänt utanför Ikanohuset, och på cykelvägen mot Ikano. Då säger nyhetsuppläsaren: han har erbjudit tjejer jobb att bli hans personliga assistent, och lurat med dem hem. Där har han försökt att ofreda dem sexuellt. Det måste ju vara samma man!? Hahaha! Då måste han fan vara desperat, om tanken var att sexuellt ofreda mig. Hade han gjort det hade han däremot inte kunnat göra det någon mer gång, för han hade garanterat inte kunna ta sig hemifrån mer. Någonsin. Skrattade så mycket när jag hörde nyheten att jag missade vad han dömdes till. måste kolla Corren... Han fick 8 månaders fängelse!

Läs mer här

3 kommentarer:

elin sa...

det måste ju vara han..finns ju bara en som åker runt i permo och vill ha assistenter:)

jenny sa...

Han har frågat mig med oxå flera gånger om jag ville vara hans assistent det lilla äcklet.

Puss å kram hoppas att det går bra med kotten hos er.

Lovisa sa...

å mig;) vet flera därtill!