tisdag, september 22, 2009

Flådd...

Gjorde soppa igår, som var go och allt, men jag hade alldeles för bråttom att få i mig den. Har bränt hela gommen och är typ flådd. Stackars mig. Skaver och svider i munnen hela tiden. Detta fick mig att tycka synd om mig, så jag tröstade mig med en liten vilostund när jag kom hem från jobbet idag. Men inte så länge för strax är det träning. För er som har Corren så håll utkik efter ett reportage om "functional moves". Naturligtvis ska det göras när jag är där. Journalisten stod jämte mig och hans kollega gick runt och fotade hela tiden, utan att informera varför. Jag fattade inget först, innan ledaren sa att Corren var här. Hoppas inte jag kom med på bild, men kom säkert med på ett hörn...

Cissi: Det är lugnt, upplevde dig inte alls som konstig. Inte konstigare än vabligt i alla fall...;) Vi kan höras i början på nästa vecka i stället. Förstår att det är full rulle nu, och att alla vill träffa Alice. Det vill vi med, men vi kan vänta. Ingen fara på taket.
Ronja: Jasså det var därför. Nej, då vet jag faktiskt inte. Tyvärr.

1 kommentarer:

gunghästen sa...

åhh ! jag ska med vara med i tidningen ! På fredag eller något. Du vet, jag är ju så stor nu så jag får övningsköra. Jag är frän jag vet , men fränt ju :D