torsdag, september 24, 2009

Dagen innan...

Ja, imorgon smäller det. Det är lönedags! Hade sån röta att jag fick in min a-kassa (ja, redan!) idag, så vi passade på att storhandla idag istället för imorgon. Skönt, för jag har inte det bästa humöret i affären när folk trängs och är allmänt seeeega. "Slörövar" som Anna kallar dem. Jag älskar det uttrycket!

Annars intet nytt under solen (nil nove sub sole - som jag lärde mig i min latinkurs jag gick på gymnasiet. MVG för övrigt...). Jobbar, pluggar och tränar. Fullt upp, vilket gör mig så himla trött att jag inte orkar några större äventyr. Bara några månader kvar, sedan är det förhoppningsvis slut på lidandet (pluggandet).

1 kommentarer:

jenny sa...

Hej a-k!
jag har inte hört nåt ifrån dig om du vill komma till mig på måndag, skulle verkligen vara jätte kul. har så mycket jag vill visa. till dig som hela tiden tänker på vikten har jag massor att erbjuda.
Kan inte du å sabine heter hon va, kan inte ni komma tar du med dig en vän har du chans till bättre erbjudande:) alltid ett plus.
svara så jag vet, tro mig jag kan icke ta ett nej. se det som en mysig kväll med lite tjejer:)