söndag, september 06, 2009

Härliga söndag...

Åh, vad härligt det är att vakna upp pigg och glad en söndag! Aptrist väder, men ändå, för: ingen huvudvärk eller illamående här inte! Det är dejligt!

Gårdgskvällen var mycket lugn, med fotboll och glass i stora lass. Grät lite av glädje när Zlatan gjorde mål i slutsekundrarna. Johan och jag hade redan börjat spåna på hur Sverige skulle börja testa nya spelare i nästa match emot Malta för att bygga laget från grunden inför nästa mästerskap (ja, vi är ju påtänkta som de nya förbundskaptenerna, om ni inte visste det...;)). Då kom det! Ett oväntat mål, ja, vi trodde inte det var sant. Helt chockade satt vi i soffan.

Ja, klart är det ju inte iofs. Det krävs ju vinster de kommande tre matcherna, och Portugal och Ungern får ju gärna förlora sina kommande, eller iaf spela lika. Åh, vad spännande detta bliiir! Eller hur Cissi???

I eftermiddag ska jag på Functional moves igen. Har fortfarande träningsvärk av veckans två tidigare pass, men lika bra att köra på. Värre blir det nog inte!

2 kommentarer:

cecilia sa...

Ja jag kan verkligen inte bärja mig till nästa match. Den får jag bara inte missa... Zlatan my man... zlatan jag säger zlatan... lallala...
kalle var dock inte lika glad ute i Hycklinge utan kanalen..:)Ooops.. =)
Kram

Anna-Karin sa...

Jag kan tänka mig att du känner så...;) Att Kalle gick med på att missa matchen är däremot för mig helt oförståeligt!!!