måndag, februari 03, 2014

1 dag kvar...

Imorgon borde det alltså vara dags. Bebisen är, enligt barnmorskan, beräknad till imorgon. Känns inte så troligt. Å andra sidan kan det ju faktiskt gå fort från det att värkar börjar/vattnet går tills bebisen är här. Åh, vill bara att det ska sätta igång så man vet att det i alla fall händer snart. Hoppades i onsdags, när jag hämtade Stella på dagis, att vi inte skulle komma idag, och trodde väl lite på det själv med, då jag sa "vi får väl se om vi ses på måndag...". Möttes av ett "näe, är ni här idag?" av personalen. "Mm..." mumlade jag.

Imorgon ska jag till Kvinnohälsan. Får se om de kan se/känna om något är på g.


2 kommentarer:

Karin sa...

Jag vill gärna prata med dig 08:40, men sedan är den välkommen ut ;)

Anna-Karin sa...

Ok då... Eller vad säger jag? Kan höras samma tid fast tisdag om det, mot all förmodan, skulle ske...