tisdag, februari 18, 2014

...

Tacksam för alla som hör av sig men orkar tyvärr inte svara på allt. Sorry.

Imorgon bitti ska jag ringa förlossningen och höra om det fortfarande är fullt. Om ja, så får vi vänta hemma, om nej, så får vi komma upp. Förlossningen kan ju sätta igång av sig själv med och är det då fullt då med så får vi åka till Norrköping.  Är det fullt där med... nej det vill och orkar jag inte ens tänka på.

Har bara vilat nu sedan jag kom hem. Skönt. Mår lite bättre. Det blev så jobbigt psykiskt tidigare idag. Jag var så inställd på att få föda idag och det kändes som om mattan under mig bara drogs undan. Blev helt tom och sedan kunde jag inte sluta gråta.

Jag förstår att akutfall går före, absolut, men att bara vänta och vänta på besked för att drygt fyra timmar senare få veta att de tre timmar tidigare redan bestämt att vi skulle få åka hem, men att ingen haft tid att meddela oss, känns inget kul.

Det är som det är. Återkommer här nog först när allt är klappat och klart...

1 kommentarer:

Marie sa...

Tänk bara på er själva nu. Styrke kram