onsdag, februari 12, 2014

Bf+8...

Nej, ingen bebis ännu... It is what it is... Strax ska jag lämna Stella på dagis och sedan ska jag handla, baka och kanske städa lite. Om ork finns... Tveksamt, så nöjer mig med handling och bak (bröd och bullar).

Igår träffade jag mina gamla mammakompisar som jag umgicks med när Stella var mindre. Vi har behållt kontakten hela tiden men inte setts alltför ofta... Ändring på det blir det nu näralla tre är mmammalediga igen. Så skönt att ses och bara va. Trodde att jag under gårdagens date skulle föda. Två kraftiga värkar, men sedan inget mer.

På eftermiddagen igår var Stella och klippte sig hos en frisör. Första gången och hon fixadr det galant. Besöket avslutades med några hårspännen och en sprayad rosa stjärna. Den stora frågan imorse var dock var stjärnan var. Kunde inte riktigt acceptera att den inte var permanent.

Nä, nu får jag väl göra mig iordning. Lite smink och sedan myskläder...

1 kommentarer:

Karin sa...

Kan inte hitta mycket positivt med att bebis vägrar komma ut, men det var kul att prafa med dig i morse :) Här är det efter morgonens svartsjuka nu lugnt som i graven med två sovande barn... Kram