söndag, februari 09, 2014

Ctg...

Egentiden igår var inte helt fel. Jag fick tid att bara vara och det i total tystnad. Tyckte dock att jag inte kände bebisen så mycket. Han har ju varit väldigt aktiv de senaste veckorna men sedan någon dag tillbaka har det varit lugnt i magen. Ringde därför förlossningen för rådgivning. De tyckte jag kunde komma upp direkt för att köra en ctg-kurva, så jag traskade upp till US och Johan lämnade Stella i Grebo och kom in. Bebisens hjärtljud såg bra ut men han somnade helt plötsligt. Ett glas iskall saft och han vaknade till! Kändes skönt att bli kollad och självklart att allt såg bra ut.

Idag är det bf+5. Känner inget speciellt som skulle kunna tyda på att förlossningen är i näraaantågande :-(

1 kommentarer:

Karin sa...

Jag tänker på dig flera gånger per dag, hoppas så att det där bebissms:t kommer snart.
Skönt att få komma in så snabbt och bli kollad, skönt att de är noga med sånt :) Stor kram