tisdag, mars 01, 2011

Stygn...

En dag avklarad, bara fyra kvar. Fyra dagar med lektioner, veckan därpå ska jag "bara" skriva omdömen. Längtar! Idag är jag uppe tidigt igen, tidigare än jag borde... Tar en ganska mycket tidigare buss, kan ändå inte sova. Ska åka hem lite tidigare idag med, så då känns det bra att ha varit på jobbet tidigare. Idag ska jag nämligen ta bort stygnen i handen. Känns inte helt hundra ännu, men antar att jag efter förlossningen kommer att bli av med en hel del vatten i kroppen som underlättar rörligheten i händerna.

Jag hade ganska ordentliga sammandragningar igår eftermiddag och kväll. Kan det ha berott på jobbet? Hoppas, hoppas på att det är ett tecken på att det snart är bebisdags...

Nej, nu är det dags för tandborstning, sedan på med ytterkläder och ut till bussen.

1 kommentarer:

Karin sa...

Vi hoppas att det är ett tecken, men kan ju tyvärr bero på massa andra saker...
Bättre att ställa in sig på att det inte är ett tecken, så blir du positivit överraskad om det är tvärtom :) Kram