fredag, mars 04, 2011

10 kilo...

Jaha, då var det nästan 10 kilo plus nu... Känns väl sådär, fast samtidigt är jag ganska nöjd. Den senaste månaden har jag svullnat över hela kroppen, slutat att träna, samt haft ett matbehov jag inte tidigare varit van vid. Även min BM sa att jag såg lite svullen ut i ansiktet. Hon har ju helt rätt så jag tog inte illa upp. 10 kilo är ju faktiskt ganska ok. Det ska bli spännande att se hur mycket som försvinner när bebisen kommit ut.

Idag är det sista veckan med mina åttor. Känns både skönt och lite trist. Hade tänkt baka till mina nior, men i morse kvart över sju insåg jag att jag köpt alldeles för lite ingredienser. Tur att jag träffar dem nästa vecka. Då ska jag boka hemkunskapssalen så vi kan baka tillsammans. Löften om så viktiga saker som bakning ska man absolut se till att hålla!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag tycker du ska vara nöjd!!! Jag tror merparten av dina kilon kommer försvinna när bebisen kommer.

Med tanke på hur smidigt(not) det har varit att boka kunder i sthlm, kommer jag nog ha lite(ironi)tid att besöka dig...
Ha en bra helg//kramkram

mallan sa...

Hej gumman!! Inte långt kvar nu, så himla roligt! Hoppas på en påsklovsdag med dig och tillskottet, vore supermysigt! 10 kg är ju som en fis i rymden, har vänner som legat mellan 20-30kg plus! ;) Puss o kram!