tisdag, mars 22, 2011

125 gram...

Stella hade gått upp 125 gram på två dagar! Bra jobbat av henne. Och av mig... Vi har kämpat vill jag lova.

Mamma och pappa har varit här idag. De kivades nästan om vem som skulle ha henne. Härligt att se dem kolla på henne och tycka, som vi, att hon är det finaste som finns.

Älskar bilden till höger. Visst är det bara rena turen att mamma lyckades fånga ett leende på bild, jag menar, leendet är bara en av 20 grimaser som hon byter mellan, så det speglar ju knappast verkligheten. Men några sekunder varje dag ser hon ut precis så!:D

5 kommentarer:

Jenny sa...

Finns ju inget finare än dom vi själva skapar.. Hon är verkligen super fin lilla stella<3

Karin sa...

Härligt att hon lägger på sig:).
Mina föräldrar kivas fortfarande, så det lär hålla på ett tag ;) kram

mallan sa...

Jag smäller nästan av så söt hon är!!!

Rickard sa...

Så söt och vilken bild underbar.

Hälsa Johan oxå.

Kram Rickard/ Jenny

Anna sa...

Å vilken fin liten tjej ni fått! Stort grattis igen!
Kramar
//Anna Erik & Linnéa