söndag, mars 13, 2011

Rätt låt vann...

Ja, detta året tyckte jag faktiskt att rätt låt vann! Hade blivit lika nöjd med Danny, så mina låtar kom i topp. De må vara tjatiga, men medryckande och kommer säkert att gå hem i Europa. Att vi sedan skickar en snygg kille som rör sig som en dansgud, gör ju inget heller. Nej, tack, vad skönt att jag slipper skämmas i år, vilket jag hade gjort om vi skickat Bengtzing, The Monkey, Vargen eller tant-Sanna a.k.a Brigitte Nielsen! Nu kan jag verkligen hålla på vårt bidrag!

Jag är, som vanligt, uppe med tuppen. Imorgon vid den här tiden är Karin här, om jag inte är på BB vill säga... Hon skulle svänga förbi på en kaffe på hennes väg till Sthlm. Sedan kommer Elin och dotter på besök på förmiddagen.

Idag är det sista dagen i skidskytte-VM. Hoppas på medalj i damstafetten. Efter det ska vi se en träningsmatch i fotboll i Ryd. Det var ett tag sedan man såg Grebo spela sist. Har för mig att det var i somras, och jättemyggorna attackerade på Grebovallen. Hua! Hemska myggor!

0 kommentarer: