måndag, mars 07, 2011

120 omdömen...

Jaha, då är jag inne på min sista arbetsvecka. Idag har jag hunnit med att skriva 120 omdömen. Känns fantastiskt! Imorgon ska jag föra in dem, sedan kan jag lägga det bakom mig. Har skrivit en post-it-lapp för varje dag nu. Känns riktigt skönt att se att det inte är alltför mycket att styra med. På torsdag ska jag dock vikariera i spanska några timmar. Känns ganska lugnt det med faktiskt. Det har infunnit sig en väldigt lugn känsla hos mig nu. Äntligen kan jag helt koppla av, eller rättare sagt: på fredag kan jag det. Om en halvtimme går bussen hem. Tänkte arbeta över lite varje dag, och på så sätt kanske kan gå hem tidigare på fredag. Ska kolla med chefen först kanske...

1 kommentarer:

Karin sa...

Vad strukturerad och duktig du är!! Skönt att inte ha så mycket kvar. Det måste vara härligt att känna ett sånt lugn, är nog ett gott tecken inför vad som komma skall...har hört att det är bra att var lugn då;) kramkram