onsdag, mars 09, 2011

Skrämd...

Nu skulle jag kunna tänka mig att sluta jobba. Omdömena är fixade och jag har lämnat över mina klasser med den infon jag anser nästa lärare bör veta. Hoppas min vikarie inte blev alltför skrämd. Får se om hon dyker upp på jobbet idag...

Anledningen till att jag "redan nu" skule kunna tänka mig att sluta jobba är att jag har ganska ont i magen så fort jag använder magmusklerna. Varje vändning i sängen i natt (vilket har varit mååånga) smärtar. Fast tre dagar till kanske jag klarar av. Ska städa min arbetsplats idag och packa ner allt mitt material så jag får en lugn torsdag och fredag.

Annars är det lugnt. Känns som om det enda jag skriver om är mitt jobb och längtan att får gå på mammaledighet, men det händer inte så mycket mer i mitt liv. Men snart så...

2 kommentarer:

elin sa...

hahah
såg stackarn rädd ut eller?

Anna-Karin sa...

Nja, inte skrämd direkt, men man vet aldrig. Jag gav henne inte en förskönad version precis...