måndag, mars 14, 2011

Dag 2...

Dag två efter beräknad födsel, men ingen bebis. Känner av förvärkar, men de är så oregelbundna och korta, så det är väl inget på g än på ett tag. Ska lägga mig och läsa ett tag, och på så sätt få tiden att gå. Om två timmar kommer Elin och Noomi. Ska bli kul!

Väntar nu på samtal från försäljaren som sålde vår bil till oss. Vår 07:a gick inte igenom besiktningen i torsdags. Tycker det är så jäkla dåligt. Visst kan det bli fel på en hyfsat ny bil med, men så mycket fel som vi haft tycker inte jag är ok. Är på stridshumör, men ska försöka hålla mig lugn. Försöka...

2 kommentarer:

Karin sa...

Helst ingen bebis innan jag hunnit titta förbi i eftm ;)

Jag tycker du ska strida, klart den ska gå igenom besiktningen!!

Kramkram, ses sen hoppas jag...

Nina sa...

Lycka till när det är dags! Jag blev igångsatt 2v efter bf och nu är han snart 1v så oj vad tiden går...