torsdag, augusti 20, 2009

Sleeze bag...

Idag har jag jobbat, och nu har jag varit hemma nästan en timme, och klockan är bara 12! Om en stund kommer Johan hem och då ska vi luncha, sedan ska jag plugga. Har fått ett häfte om forksningsmetodik jag ska läsa till nästa vecka. Ska väl bli ett slags muntligt förhör, så jag ska väl göra en läslogg som jag kan plugga på fram till onsdag. Ska försöka hitta en intressant avhandling med, som jag ska hålla föredraget om, samt skriva en synopsis. Har fått en annan handledare än vad jag först trodde. Skönt, tycker den första är lite sliskig, hade honom i en kurs för några år sedan och han är lika sliskig som jag minns honom då...

Jobbet då. Vilken go grupp jag har. Inga protester (ännu...) när jag börjar snacka grammatik, och de antecknar för fullt, och de går bara i sjuan! Imponerande!

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sedan fixa mat!

0 kommentarer: