måndag, augusti 24, 2009

Busy, busy, busy...

Oj, vilken vecka jag har framför mig! Kanske inte så mycket, men olika saker varje dag och på olika ställen. Så här ser det ut:

Måndag:
Plugga hemma på förmiddagen, sedan cykla till Uni för föreläsning 15-17. Hem snabbt för att träna 17.30.

Tisdag:
Jobba 8.30-12.30. Åka till Uni eller hem och plugga på eftermiddagen.

Onsdag:
Jobba 9.25-10.25. Åker direkt till Uni och pluggar fram till seminariet 15-17. Promenad hem (ca 4-5km)

Torsdag:
Jobba 9.25-10.25. Hem och träna (tror det blir att simma), sedan plugga hemma eller på Uni.

Fredag:
Träna 9.00 sedan plugga hemma eller på Uni resten av dagen.

Har skrivit att jag ska plugga antingen hemma eller på Uni. Är nog bäst om jag åker till Uni, för hemma finns det så mycket annat som lockar... Som nu till exempel... Nu ska jag BARA avsluta detta, kolla om jag är bokad till kvällens träning. Sen ska jag BARA fixa iordning mig och börja plugga...

1 kommentarer:

gunghästen sa...

HUUUH. Nu har du fått ditt bevis på att jag lever efter nollningen :D Ett inlägg fick du också till din ära :D Men snälla, du får vara mitt back up stöd i franskan ! Herregud, min grupp pratar som dom inte gjort annat !