fredag, augusti 14, 2009

Genväg-senväg...

Cyklade som jag skulle till Tokarp idag. Vägen dit blev dock lite längre än hemvägen... Tror att jag hittar genvägar, att jag har någon slags inbyggd gps i mig, men så är absolut inte fallet. Det har jag lärt mig idag. Vägen dit blev 11,4 km, medan hemvägen, då jag hade vägvisar-Sabine med mig, bara blev 9,3 km. Det diffade alltså 2,1 km! Hur kunde det gå så illa? Fick vända två ggr, då min"känsla" sa att jag var på väg åt fel håll, det vill säga att jag kom till en åker där jag inte fick fortsätta att köra, samt då jag såg en Vikingstadsskylt skrämmande långt från "Malmslätt city"...

Hur som helst, dagens motion: 1 timmes easyline och 2 mils cykling. Inte illa!

1 kommentarer:

gunghästen sa...

Hahaha :D hur lyckas du ? :D eller ifersej , några hus mitt i slätten kanske inte syns så väl. Men , vilken väg tog du ? :O Iallafall, jag var också på tokarp idag ! Hälsade på Göran o niklas på gårn. Jag o Julia tänkte gå in i skolan först , men modet höll inte så lång :D