söndag, augusti 23, 2009

Fest...


Oj, vilken fest det var igår! Kräftor, lekar och liveband. Självklart är jag inte sen att ta tag i micken när tillfälle bjuds. Sjöng med bandet, men minns inte vad... Någon som kan friska upp mitt minne? Annars åts det massor av kräftor. Jag trodde att jag åt mycket kräftor, men Hanna, min bordsgranne, åt dubbelt så många, dubbelt så snabbt. Skönt det, så Johan slapp skämmas... Lekarna tror jag var gotländska, och har givit mig lite träningsvärk, men vad gör det?

Hade så himla kul, men som sagt, några luckor blev det. Till exempel detta, hur gick detta till?

(ca 5*5 cm, placerat på höftbenet)

Jaja, gjorde inte ont då i alla fall... Idag lämnade vi Borås ganska tidigt. Skönt att komma hem ganska tidigt. Johan skulle spela match på eftermiddagen med. Hur pallar han??? Vann med 3-1, så tydligen var han inte lika sliten som jag.

Glömde kameran igår (trodde jag, men det visade sig att den låg "gömd" i ett av min väskas alla fack), så det blev inte så många kort tagna. Johan tog lite kort med min mobil. Märks att han inte var så stadig på handen...;)


0 kommentarer: