tisdag, juli 07, 2009

Trött, tröttare, Anna-Karin

Mm, så känns det typ. Är helt slut efter dagarna i Borås. Imorse kände jag mig nästan sjuk. Har sovit ut nu så det borde räcka och bli över, så imorgon blir det till att ta tag i allt igen.

Dagarna i Borås har varit fantastiskt bra. Vi har träffat massa gamla goa kompisar och min familj såklart. Under hela lördagskvällen påpekade folk att de tyckte vi skulle flytta hem igen. Känns ju skönt att veta att de vill det, men som med allt annat finns det ju fördelar och nackdelar... Just nu överväger nackdelarna, men man vet aldrig...

Här följer lite blandade bilder från förra veckan:

Äntligen en docka jag kan identifiera mig med... Fanns i Ullared, där jag för övrigt hittade massor av kläder och andra saker.

På torsdagen var jag och Marie ute. Vi började hemma hos mammi och pappi, med vin och ost&kex på balkongen. Sedan Babbel och till sist Grand. En helkväll som slutade hemma hos Marie vid 4 hugget.

På lördagen var det 30-årsfest för Maria och Fredrik. I början var deras barn, Isabelle, där. Var tvungen att lägga in en bild. Så himla söt, och glad! I början minglades det lite, och efter det gick vi tipspromenad. Lagom till att vi var klara serverades mat, och dricka i oändliga mängder. Sådant gillar vi...

Mattis, Tobbe och Brunna minglar...

Lek för födelsedagsbarnen... Byta kläder i ett påslakan.

Alla uppradade inför en lek som jag fortfarande har träningsvärk efter... Sedan jag och Johanna som gömmer oss för mygg/knott under filtar...

Michaela och Therese. Vid midnatt serverades glass, maränger, chokladsås och kaffe.

1 kommentarer:

gunghästen sa...

Nu är jag mycket nöjd :D