fredag, juli 17, 2009

Träning...

När jag tänker efter så skriver jag alltid när jag tränar här, och hur jäkla stolt jag är över att jag gör det. Jag är verkligen det. Ser man tillbaka på mitt träningsliv, så har jag iofs alltid tränat. Mellan det att jag var 7 och 14 red jag på ridskola, och mellan det att jag var 7 och 17 spelade jag basket och vissa perioder fotboll. När jag började gymnasiet började jag på Friskis och Svettis och har gått där, varvat med andra gym, fram tills nu. Vissa perioder har jag tränat mycket, andra typ inget. Alltid när jag ska "ta tag i mitt liv" håller det två max tre månader. Denna gången har det hållt snart 7 månader. Mycket tack vara stark vilja, men också tack vare stort stöd från min älskade Johan, och min trogna träningskompis Sabine. Sedan får alla uppmuntrande kommentarer från nära och kära mig att vilja träna ännu hårdare. Till jul och nyår kommer jag vara så jäkla snygg, om man jämför med förra julen alltså... Mitt mål, med tanke på hur långsamt viktnedgången gått denna våren, är minus minst 7 kilo till.

Nej, nu blir det frukost sedan Tinnis!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Om du är sugen att se fettprocent och muskelmassa så har de en sån våg på itrim. Varje måndag är det typ öppet hus så då får man gå och väga sig på den gratis...rätt häftigt att se hur fördelningen är! Tycker du är duktig som håller i träningen! Jag har också ca 7kg till som ska bort men det får ta den tid som det tar..../Sara

Linköpingsfröken sa...

Ja, fy fasen vad duktiga vi är! Jag är så himla stolt över oss. Hade vi inte tränat ihop så hade vi nog inte haft samma disciplin!
Snygga är vi och snyggare blir vi :-).

Ses på söndag!
Hoppas Ledin är toppenbra!
Kram kram

Mallan sa...

Du är SÅ Grym! Själv skyller jag på att jag inte har råd med gymkort fortfarande, den funkar bra i alla väder hehe.Nästa vecka entrar jag Lkpg så då bjuds det upp till dans Baby! Då vill jag även höra allt om när Alice ska komma till världen...!;) Kos og klem! P.s. OBS att min ordverifiering blev ROSÉSUP. D säger ju allt. D.s.