onsdag, juli 29, 2009

Ångest...

"Att-inte-ha-något-jobb"-ångesten har börjat smyga sig på...

2 kommentarer:

gunghästen sa...

Jag tänker såhär vet du, jag passar på att ha alla hål i tänderna NU, när det är gratis liksom! Seeen när det kostar kan jag ju börja sluta ha hål, borde ju funka så lätt!
Jag kan chocka med att tzatziken blev grymt god ! Och jag håller med , det passar till allt! Kan sitta o käka bara tzatziki som mat nästan !

Jobbet kommer! Du är ju du liksom, folk vet inte vad de går miste om! För jag menar du är ju liksom världens grymaste lärare! Det går ju inte att säga emot! Men jag hoppas också verkligen att du kommer till folkunga o antingen vikariarar eller jobbar :D Fast jag vet att en tjänst måste bli ledig först, men, har man gjort det en gång kan det ju hända en gång till! Hihi!

Ha de bäst :D kram !

gunghästen sa...

Och förresten. Vaddå 27! Pff, nu ljuger du, 24, 25 MAX ! Du vet väll att man inte ska ljuga om sin ålder ;D