torsdag, juli 09, 2009

Apatisk...

Jag trodde tröttheten skulle försvinna, men jag är helt slut. Orkar inget, vill inget. Apatisk är det ord som kommer nära till hand då jag ska beskriva mig. Lite överdrivet kanske, men det mesta känns piss (föutom klockan 13 varje dag när min älskling kommer hem). Att vädret är som det är spelar väl säkert in det med, men tycker det känns väldigt segt i kolan.

Imorgon klockan 9 (om jag kommer upp ur sängen...) ska jag träna för första gången på en och en halv vecka. Kommer nog bli trögt, minst sagt... Can't wait until lördagens träningsvärk...

1 kommentarer:

Sabine sa...

Stor kram till dig!
Hoppas du känner dig piggare snart!
Har du kanske tid och lust att ses över en fika imorrn?
Vi drar till Bultis på lördag och är där 5-6 dagar och sen sticker vi ju till Gotland en vecka.
Känns som om det dröjer lääänge innan vi ses annars.
:-)

Kram kram