onsdag, juli 15, 2009

Blodbad...

I ett svagt ögonblick anmälde jag mig till dagens morgonpass med easyline. Måndagens pass blev åter igen inställt så jag tänkte ta första bästa pass, och då blev det som det blev... Gick upp halv sju, åt lite, lite, lite frukost och rullade iväg till sporthallen. Skillnad att träna morgon, tycker jag. Man har liksom så himla lite ork. Men, men, nu i efterhand var all trötthet och allt slit på plats värt det. Känns som en riktigt bra start på dagen. Nu blir det dusch, frukost och arbete.

En skum grej hände igår kväll. Vi låg och kollade på tv i sovrummet med öppet fönster för att kyla ner rummet. Det surrade till framför mitt ansikte och jag slog till vad jag trodde var en mygga. Tände lampan och blev halvt förskräckt. I min hand låg mycket riktigt en mygga, men i värsta blodbadet! Var det mitt blod den sugit? Usch!

0 kommentarer: