fredag, juli 10, 2009

Bulle i ugnen...

Tror jag funnit problemet till varför jag mått som jag mått... Ibland kan man ju må skit, och undra varför, för att sedan komma på orsaken till allting. Det kan vara något man inte alls tänkt på, men som får allt att klarna upp. Tror kanske att jag vet varför nu. Nästa vecka borde jag veta. Och nej, jag är inte med barn, ifall någon nu skulle få för sig det... Eller, det vet jag ju iofs inte till 100%, men det är inte det jag har i tanken:)

Blev ingen easyline i morse. Oväntat, va? I stället blev det träning framför tv:n med en träningsdvd. Bättre än inget alls. Ska nog ta en promenad runt ån i eftermiddag med.

Helgens projekt:
I morgon ska Johan dra med mig till rydsspåret har han lovat. Jippie...

Är väldigt svag för kinamat/thaimat, och tänkte i helgen försöka mig på att laga det själv. Kan vara bra att kunna, då jag blir sugen på det i tid och otid. Får se hur det blir, tror jag funnit ett bra recept. Ser bra ut på bilden i alla fall... Eller kan du kontra med något bättre?

2 kommentarer:

jenny sa...

jag lagar alltid thaimat hemma så säg till om du är sugen på nåt speciellt så har jag kanske nåt förslag:)
puss å kram

Lovisa sa...

det är bara mixa och trixa lite;D

Såg igår när vi träffades att träningen gett resultat:) om man ändå vore så duktig som du:D