torsdag, juli 16, 2009

Tomas Ledin...


Allt arbete förgäves... Tredje gången jag ändrar uppsatsen. För att slippa läsa en extra termin, ska jag nu skriva en uppsats inom svenska/pedagogik + 10 poäng, eller 15 heter det väl nuförtiden... I höst blir det alltså fullt upp, med både jobb och plugg. Ska kämpa så in i... Ska vara klar innan vt 2010! Annars ska jag... Ja, vad ska jag göra då? Hjälp mig med en hemsk, hemsk bestraffning!

Imorgon är det fredag, och jag ska inte jobba ett skit med uppsatsen, eftersom jag måste få klartecken från min nya handledare. Istället ska jag träna vid 9, sedan hem och duscha och äta frulle. Sedan ska cykeln ta mig till Tinnis, för en dag med sol och bad. Eller några timmar iaf. Jag lovar att sola försiktigt denna gång... Någon som har lust att hänka?

Imorgon, tidigt på kvällen, ska vi till Cissi, Kalle och Minus och grilla lite. Vid 8 ska jag och Johan till Berg för att njuta av Tomas Ledin. Inte helt fel.

3 kommentarer:

gunghästen sa...

Straff vet jag inte, men den där stolen ser fan inte inbjudande ut döh. Ähh, du ska inte ha något straff förresten, du är för bra för det !

Anna-Karin sa...

Jo, snälla, straffa mig!!!;)

gunghästen sa...

Okej. Du får börja på Tokarp igen ! MOHAHAHA