lördag, juli 11, 2009

Löpning...

Nyss hemkommen från 2,5-rundan i rydsspåret. Skulle ljuga om jag sa att det är kul att springa, men det är jäkligt skönt efteråt. Ni som bor i Lkpg har ju märkt av att det regnat hela dagen, men det var ingen nackdel när vi sprang. Tvärtom faktiskt.

Känner fortfarande av problemet med muskelhinnorna i benen. Ska ta tag i det där igen efter sommaren. Något måste göras, i värsta fall operation, om jag får bestämma.

Jag tackar bästaste Jenny för framtida thaimatstips. Ska först prova på det jag hittat själv. Köpte ingredienser igår, som oystersauce, fishsauce och sambal. Med dem ska jag väl komma ganska långt, och kan prova olika rätter. Ikväll blir det nudlar med kyckling, bambuskott och champinjoner. Mm... Längtar redan.

Vad gäller Myscos kommentar på tidigare inlägg, så syftade hon på en man i läckra brallor, inte mina myggbett... Gå dit och läs och "njut"! Ha ha ha!

0 kommentarer: