torsdag, november 04, 2010

Ullaredsfynd...

Ok, har varit lite upptagen de senaste dagarna, så jag har inte hunnit/orkat uppdatera. I tisdags kom jag hem från Borås och igår var jag i Motala och jobbade undan lite grejer. Resten av veckan ska jag bara vara hemma och pyssla lite. Jag måste rätta lite till, men tar lite i taget. På lördag har jag all tid i världen så jag sparar det "roliga" till då...

Följande handlade jag i Ullared:
Lång grå tröja, mammatights, mysbyxor, strumpor, klänning, linne, babykläder (1 set för 70kr), skärp, musmatta, julpapper, snören, nageldekor, nagellack, folie av olika slag, duschcrème, deo, tvålpump, tops, torrschampoo, hårband, cykeltights, t-shirt, återanvänbart kaffefilter, rengöringsmedel. Jag tror det var allt... Nästa gång vi ska dit är det fokus på babykläder, och jag tror inte vi kommer att ha några problem att hitta det vi vill ha (samma märken) till ett MYCKET lägre pris än i affärerna här. Då ska jag köpa kläder som passar just vårt barn, alltså färgmässigt. Ville ju inte köpa något sädant när mamma var med...;)


Idag är Minus här. Så himla mysigt att vakna upp jämte varandra och han sträcker på sig och ska gosa. Heeelt underbart! Nu ligger han och sover (igen) i soffan, och jag ska snart börja röja lite. Först lite förmiddagsfika (kl:9.30!). Märker väldigt tydligt nu att jag äter mer. Igårkväll kastade jag mig upp ur sängen vid halv tolv och bara var tvungen att äta något. Fyra plommon blev det, kanske blir samma snacks nu.

0 kommentarer: