söndag, november 21, 2010

Husqvarna...

Igår var vi alltså hos Karin och Andreas. Trist jäkla väder att köra i, men det som väntade gjorde det värt det. Vi hängde och skrattade åt Isabelles upptåg, kollade på hockey, pratade, lagade mat och spelade spel. Vi åt en slags fläskfilégratäng med massa crème fraiche. Till efterrätt blev det vit chokladmousse. Mums! Kanske något för nyår Cissi! Efter maten dröjde det inte så länge innan Isabelle somnade och vi spelade lite spel. Det första spelet vann Karin. Helt galet spel där vi skrattade massor. Efter det vann jag, frågesportspel. Sedan spelade vi i lag, jag och Karin mot Johan och Andreas. Det var Tabo (stavning?) Jättekul spel där man ska förklara ord utan att nämna vissa givna hjälpord, men som vi tyvärr förlorade då jag inte visste vilket nummer Foppa hade på sin tröja när han spelade. Jag var ett nummer ifrån att gissa rätt när tiden gick ut. Skit också! Fast då fick ju alla vinna något... Vi åkte hem strax innan elva, och då var det riktigt dimmigt till och från. Johan somnade i bilen (som vanligt), och vaknade i Vallarondellen... Fast en timme går ju ganska så fort så det gjorde inte så mycket. Hade ju radion som underhöll mig...

Imorgon är det dags för utvecklingssamtal. Blir en sen kväll, men då "blir jag ju av" med hälften av mina samtal. Om ingen ställer in vill säga... Får se om vi "ses" mer i veckan, annars hörs vi till helgen...

0 kommentarer: