torsdag, november 04, 2010

Svett...

Nu när jag mår så bra igen så har jag börjat träna igen. Löpning och crosstrainer är uteslutet, så flåset får tränas via "snabba" promenader (magen gungar i otakt och den lill* tycker inte det är jätteskoj, alt. tycker h*n att det är just det, skitskoj, då h*n rör sig för fullt så skitsnabbt går det inte...) och cykling. Nu till mitt problem: jag svettas inte längre! Igår cyklade jag en halvtimme och gick en halvtimme, men inte en endaste svettdroppe kom från min kropp. Inte heller styrketräningen resulterar i härlig svettt. Varför inte? Jag brukar inte ha några problem att svettas. Kan det bero på graviditeten? Det jag läst menar tvärtom, att man ska svettas mer som gravid. Hmm... Någon som vet?

4 kommentarer:

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin sa...

Det är säkert inget farligt eller tecken på nåt fel, så njut så länge det varar och inte luktar ;)
Kram

Anonym sa...

Vad sägs om en promenad nästa torsdag kanske? MVH ELIN

Sara sa...

Heeelt normalt! Jag svettas som en gris vanligtvis men när Klara låg i magen blev jag knappt varm! Var i kroatien i juli och trodde jag skulle avlida men det var skööönt!! Så passa på att njuuuuta!