lördag, november 20, 2010

4,5 veckor kvar...

Lördag igen, och jag är tillbaka här på bloggen! Lördag, som sagt, och jag hade all möjlighet att sova ut eftersom Johan jobbar hela förmiddagen, men när vaknar jag och är klarvaken? Jo, klockan sju! Så nu har jag redan ätit frukost och satt igång en omgång frallor. Efter detta inlägg så ska jag skriva mina sista skriftliga omdömen inför nästa veckas utvecklingssamtal. Räknar med att vara klar om en timme om, och jag säger om, jag lyckas logga in på Fronter hemifrån. Håll tummarna!

Om några timmar ska Johan och jag träna, sedan blir det lite lunch och sedan bär det av mot Husqvarna och Karin, Andreas och Isabell där vi ska spendera eftermiddagen och kvällen.

Igår kväll var vi på en snabbfika i Vikingstad. Där var inte bara Cissi, Kalle, Alice och Minus, utan även Jenny och Joline. Där fikades det lite och planerades inför nyår. Det verkar bli ett firande i V-stad. Vi blev för ett tag sedan bjudna till Johans kompis på Gotland, och visst vore det jättekul att åka dit, men jag kommer att vara höggravid och vi ska åka runt tillräckligt i jul. Hoppas på en inbjudan en annan tid på året istället...;D

Nej, nu kallar de skriftliga omdömena!

2 kommentarer:

Karin sa...

Då var du uppe samtidigt som mig. jag kunde inte heller sova, konstigt när man har chansen.

Kör förstiktigt!! Stor kram

Sara sa...

Vinka nästa gång du är i V-stad vettja....! När är det du ska ha bebis, mars? minns inte....minns knappt när jag själv ska ha, man hinner liksom inte tänka på`t så mycket. Kram kram