måndag, november 01, 2010

Ullared...

Gårdagen i Ullared var både bra och dålig. Shoppade en hel del, med fy fan vad folk det var där! Jag har aldrig stått i kö där tidigare, men gjorde det iger. Iofs bara i 20 minuter, men ändå. Dessutom var det sjukt trångt i alla gångar och folk som lämnade sina vagnar överallt. Hur fan tänker folk egentligen. ja, ja, jag är ändå mycket nöjd. Vi var där i sex-sju timmar och jag rekade babyavdelningen. Ser redan fram emot mitt och Johans besök där i januari...

Nu på förmiddagen har jag rättat prov. Jag ska nu ta en lunchpaus och träffa min finast Marie på stan. Får se vad det blir för mat. Jag är ju alltid sugen på asiatisk mat, får se om hon känner för det hon med. Sedan ska jag hem och rätta klart engelskaproven, och ikväll ska vi till min moster och morbror.

Imorgon åker jag hemhem igen. Då ska jag visa Johan alla mina fynd, och kanske er med om ni vill?

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Självklart vill jag se alla fynd :-)

Anna J sa...

Gärna!

cecilia sa...

Jag måste se så jag inte missar nått när jag åker...;) Kramen