lördag, november 06, 2010

Träning...

Idag var Johan och jag och tränade Body Pump. Jag har aldrig kört det, men ville testa. Framförallt ville jag utsätta mina svettkörtlar för ett riktigt test, men de klarade det med...:( Sara skrev i kommentarsfältet tidigare i veckan att inte heller hon svettades under graviditeten, så jag är väl "normal" då. Men lite surt känns det. Jag vill alltid träna så att svetten sprutar, så fast jag nu är helt slut efter träning, så känner jag inte som att jag tränat "på riktigt". I övrigt kändes passet bra, men fick lite ont i korsryggen i början, men hoppas inte det är någon fara. Struntade i sit-upsen och plankan i slutet, körde lite extra rumpa istället. Kan nog tänka mig att gå på det passet en gång i veckan, kanske på måndagar 17.35. Hänger du på Sabine?

Idag ska jag baka bullar, och vi ska laga lite mat och baka bröd för kommande vecka. Då är det dags för 100% på riktigt, så jag kommer nog vara ganska slut på kvällarna, och vill ha allt klart när det är dags för mat.

4 kommentarer:

Karin sa...

Ser att du lagt upp vikten, bra. Kan jag ha koll på dig så du inte går upp för mycket, haha ;)
Kramkram!

Anna-Karin sa...

Ja tack! Du vet var smärtgränsen går. Du, Sabine och Johan vet. Skönt att några vet så de kan hålla koll på mig...;) Självklart kommer jag inte att svälta mig, men min barnmorska har sagt att det är ok att inte gå upp så mycket.

Karin sa...

Det tror jag inte du kommer göra heller. Det är ju oftast inte den vanliga maten som är boven utan allt man småäter emellan eller på kvällarna. Jag tror du kommer klara det galant :)

Linköpingsfröken sa...

Jag är på! Låter kul!Har aldrig testat det så det ska bli spännande.

Kram