måndag, oktober 11, 2010

I'm baack...

Imorgon ska jag testa att jobba igen. Hoppas, hoppas det går bra. Det jobbigaste just nu är att jag inte har en aning om vad mina elever gjort när jag varit borta i nästan 7 veckor, så nu måste det planeras. Lär gå åt skapligt många timmar till det denna veckan. Hade jag kunnat, hade jag ju gjort det idag, men eftersom jag har noll koll så får jag vänta.

Blir nog ingen cresentvagn. Hittade ingen att kolla och känna på i lördags, så det får väl bli en annan. Viken vet vi inte, men kanske en Brio Sing istället. Vi får se... Ingen brådska än inte.

Hoppas på en blixtvisit av Sabine och Ville idag, men inget är bokat. Håller tummarna helt enkelt att deras shopping går snabbt så de har lite tid för mig.

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Så trist att vi inte hann ses idag. Det var svårare än jag trodde att hitta en jacka till Ville. Visst fanns det en del, men knappt några i hans strl...men till slut så :-)

Vi måste hitta en annan tid att ses på snart.

Kram

cecilia sa...

Hej gumms... hoppas det går bra på jobbet.. håller tummarna... Blev skit sugen på ost macka nu bara för det... dumma ak... ;)
Brio sing is the shit... Toppen vagn...
Pussen

cecilia sa...

Skit stavade fel på min egna webadress..;)