måndag, oktober 18, 2010

Härligt...

Det gick bra! Jag är hemma och mycket nöjd efter min första dag tillbaka på jobbet. Mina underbara kollegor välkomnade mig tillbaka med stora, varma kramar. Härligt, härligt! Jag har bara haft en lektion idag, men vilken lektion! Ni som är lärare vet att ibland kan man ha sådana där lektioner som bara känns helt fantastiska. inget går fel, liksom. Sådan var dagens lektion. Det blir svårt att toppa det imorgon, men ska försöka få till det hyfsat bra ändå.

Eleverna vet att jag är gravid och var jättenyfikna. Känns bra att de visste om orsaken till min frånvaro. Flera visade även tecken på att jag var riktigt efterlängtad, och det kan man ju inte klaga på...:D

Nej, nu ska jag fixa mat till imorgon och till ikväll, och sedan hämta min fina Johan på jobbet.

3 kommentarer:

Karin sa...

Vad kul att det gick så bra, då oroade du dig i onödan;)
Kram

Linköpingsfröken sa...

Härligt!
Jag och Ville höll alla våra tummar och tår - och det verkade ju lyckat :-)
Kul att du fick börja med en toppendag.

Sara sa...

Härligt att höra, tänkte på dig idag och om det blev något jobb och det blev det ju! Du får ju komma till Tokis nån dag och prata bebis om inte annat!;-) kram på dig!