måndag, oktober 11, 2010

Förberedelser...

Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, och frukosten och lunchen samt alla mina mellanmål är också de redan fixade. Klockan kommer att ringa TIDIGT imorgon, så då måste allt vara klart. Kommer att ställa klockan 1,5-2 timmar tidigare än vanligt, allt för att jag ska få en lugn start på dagen, och med det förhoppningsvis kunna härda ut. Johan har givit mig tillåtelse att sätta på tv:n i sovrummet så jag kan ligga kvar och äta frulle där. Hade jag aldrig gått med på! Tack, älskling.

Borde väl, med tanke på mängden mat, egentligen packa in hela kylskåpet i bilen imorgon, men följande får räcka:
- Massor av frukt till min fruktskål som ska stå på mitt skrivbord. Gud nåde den som nallar av min frukt!
- Lunch (chili och pastafjärilar, mums)
- Kokade ägg
- Mackor med skinka och paprika, och med Onsalakorv och gurka (så sjuuukt gott!)

Tror ni jag har så jag klarar mig? Har för mig att vi lärare också får gratis macka i kafeterian om vi fikar med eleverna. Bra att veta om jag skulle glömma mitt kylskåp hemma någon dag...

4 kommentarer:

Karin sa...

Lycka till imorn:) Jag kommer tänka på dig!!! Med din envishet kommer det gå fint :)
Stor kram!

Linköpingsfröken sa...

Lycka till! Jag och Ville håller alla tummar och tår att du fixar att jobba!
Kram

Sara sa...

Hoppas du fixade att jobba! Fy fan för att må som du verkar göra/har gjort.... vi valde också bort Crescentvagnen, den var så tung, då iaf.... vi hade en Emmaljunga citycross, med liggkorg, sååååå supernöjda! Blir att damma av den till nästa också. Hörs! *peppkram*

Anonym sa...

Om det är en tröst har jag hört att det är mindre risk för missfal om man mår väldigt dåligt!

Det är hormonerna som tar om hand om barnet som gör att mamma blir dålig...Du kanske redan hört detta...men men..

Ha det!