lördag, oktober 23, 2010

140 dagar...

Jag har idag varit gravid i 140 dagar, och det är 140 dagar kvar till det att h*n kommer ut. Halva tiden avklarad alltså! Vi var på ultraljud i tisdags, och allt såg jättebra ut. Vi fick veta ved det blir, men eftersom min mamma helst vill att det ska bli en överraskning så kommer jag inte att avslöja det här ännu. Pappa är helt säker på att jag kommer att försäga mig i Ullared nästa vecka, men jag ska verkligen försöka att inget säga.

Veckan på jobbet har gått bra, men jag har varit sjukt trött på kvällarna! På måndag börjar jag jobba 100%. Känns ganska ok eftersom våra nior är på prao, så några lektioner försvinner. Sedan är det ju bara nästa vecka med, efter det är det lov! Det ska firas på fredag med att jag och Johans syster ska gå på Grease på Cloetta Center! Innan ska vi tacomysa lite här hemma. På lördag förmiddag åker jag sedan till Borås och hem till mamma och pappa. Längtar så!

Nu ska jag baka bröd.

Malin: Du är så välkommen! Var så länge sedan nu. Men ses vi inte innan mars? Kram på dig, finaste du!

3 kommentarer:

Mallan sa...

Har lovat grebograbsen att komma hem o checka nya heta utstället i grebo i höst, så evt blir det en helg i november! Sen är det ju så kort jul i år, vet inte hur mkt jag är ledig o ni kanske är i borås en del?

Linköpingsfröken sa...

Jag vet ..hihi :-)

Stor kram

Nina sa...

Ohh.. nu är jag nyfiken.. Jag vill veta!!!