lördag, november 07, 2009

Samedi...

Äntligen är klockan över elva och helgens träning är gjord. Felicia och jag easyline:ade idag med "crazy Viktor" som ääälskar att steppa snabbt upp och ner på brädan. Imorgon kommer jag åter igen att få säga: hello träningsvärk i vaderna! Skit också...

Har ju glömt att skriva att jag i onsdags var på besök hos Karin i Huskvarna. Första gången jag var där (pinsamt), men bättre sent än aldrig. Vilket läge, och vilken utsikt! Karin och jag skvallrade lite, eller mycket, alltid lika skoj, och så fick jag gosa och busa med Isabell. Åh, världens goaste! Vi övade lite rullning och sittning med, med varierande resultat... Lite oväntade glädjeskrik kom titt som tätt som är svåra att inte skratta åt.


Igår eftermiddag var vi så Minussugna att vi bad Cissi att få låna honom. Eftersom de ska på födelsedagskalas idag så sa vi att vi lika gärna kunde ha honom till efter kalaset, så han har sovit här i natt. Har varit så kul att ha honom här. Han har nog inte fått lika mycket sömn i natt som han är van vid, så det tar han igen nu i soffan.

1 kommentarer:

cecilia sa...

Min lilla hårboll.. Han är så lycklig hos er. Tusen tack för att ni finns. Säg bara till när ni vill ha honom. Sknt för mig såklart men underbart för Minus då han får vara i centrum igen. Han har ju fått ta ett rejält steg bakåt efter att Alice kom...

Kram på er