fredag, november 13, 2009

Idol...

Har idolerna alltid varit såhär kaxiga? Löjligt...

Tar Tove droger? Bara jag som tror det?

Har Calle blivit en mjukis? I like...

Är Mariette släkt med Quasimodo? Sträck på dig!

Är Ulf Ekberg mutad av idolerna? Gav alla "10 poäng", och sa att de var större än världsstjärnor... Yeah right... För mycket droger under Ace of Base-eran? Verkar så...

Måste Andreas ha manus för att kommentera idolernas 2 minutersframträdande? Guldfiskminne? Får honom att verka ännu stelare än innan. Lite av stelheten kanske är Botoxens fel iofs...

Kan Peter sluta peka? Har inte hans mamma lärt honom att det är fult?

Finns det något pinsammare än Idol eftersnack?Jag vill bara sjunka genom marken när telefonsamtal kopplas in i studion... Så sjukt oförberett, löjliga kommentarer, programledare med skyhöga egon som konstant avbryter varandra. Samtidigt gnäller Katrin när hon är ur bild över att hon inte får vara med i tv tillräckligt, vilket man hör för att ljudmannen glömt koppla bort hennes mick. Pino...

Har inte Mårten i "Idol eftersnack" något klädkonto som alla idolerna, Katrin och Peter? Det verkar inte så. Blir ju värsta kontrasten mot alla stylade människor. Idag vart det en urtvättad t-shirt och skabbig jeansskjorta. Nä, fy fan!


Till sistErik är bäst! Han vinner lätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahhah

gunghästen sa...

Hm. Jag hälsar tillbaka förresten ! Du skulle tajmat lite bättre och kommit till tokarp förra veckan ! då var ju jag också där . Men apropå franskan. Det går som det går. Jag har en liten varning. Som kom på post. Vad för varning kan du nog lista ut själv :D