onsdag, november 25, 2009

Min fina farmor...

Idag åker jag till Borås. Min farmor är dålig, och då vill man inte vara 25 mil bort. Man vet ju aldrig. Att hon är 99 (fyller 100 i maj!) får en ju inte att tro att det kommer gå över och bli "som vanligt"... Jag åker senare idag, och på fredag efter jobbet kommer Johan ner.

Helgen ska dock spenderas hos Mickan och Tobbe. Ska bli kul att ses igen, trots att det bara var några veckor sedan sist. Vi tänkte passa på att åka nu, för det kanske dröjer till nästa gång, då Mickan beräknas föda 23 december. Efter det vill nog familjen vänja sig vid att vara tre innan man kommer på besök igen. Jag hoppas, hoppas att Therese kommer dit i helgen med, och att jag även får tid att träffa min bästaste Marie.

Nu ska jag packa. Sedan kommer Johan hem för lunch och efter det bär det av till Borås.

0 kommentarer: