fredag, november 13, 2009

Fredag igen...

Nu mår jag bättre. Vilken skillnad från tidigare i veckan. Så himla skönt när man känner att allt negativt bara försvinner. Man känner sig som en lättare person utan alla tunga problem. Vad härligt det ska bli med helg nu!

Har idag varit på mitt gamla jobb och hälsat på. Det är så himla kul att träffa alla, och man känner sig sååå välkommen. Åh, vad jag vill jobba där! Hoppas, hoppas att det kan dyka upp något inom det närmsta året. Blir det inget till våren funderar jag på att läsa engelska i kombination med jobbet i B-berg. Nu är det bara två månader kvar tills det att jag ska lägga fram min uppsats. Ska bli så skönt att kunna lägga det bakom mig, och bara läsa för att det är kul, inte för att jag måste.

Snart är det bara två veckor till världscupen i skidskytte börjar. Östersund är först ut. Åh, vad jag längtar!

0 kommentarer: