tisdag, mars 17, 2009

Tisdag...

Har varit sjuk några dagar, men sedan en timme tillbaka känner jag mig superfrisk! Bara sådär. Pigg (ej fräsch dock...) och glad. Ska nog ta en promenad medan jag känner mig såhär upprymd. Har till och med bakat lite kärleksmums till min kärlek. Hoppas det blir bra, men man kan aldrig vara säker när jag bakar.

Är besviken på gårdagens "Spårlöst". Grinade inget alls :( Brukar alltid fälla några tårar av glädje, men igår var det snustorrt på mina kinder. Hoppas på ett bättre avsnitt nästa vecka...

I söndags lämnade vi tillbaka Minus. Har varit så himla mysigt med en hund här hemma som har legat tätt intill under täcket på natten, och som hela tiden varit glad. Samtidigt har jag insett att det är mycket jobb med en hund, och än en gång har våra hundköpsplaner lagts på hyllan. Men att passa Minus någon gång ibland, är alltid jättekul!

Nej, nu blir det promenad!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig på jobbet!
Kom snart tillbaka :-)

Och tänk att du missade kunskap och bedömning idag....du måste vara oerhört ledsen för det....:-)

Sara sa...

...du har väl jobbat ikapp det du missade på kunskap och bedömning idag, det blir läxförhör nästa vecka vettu!!! näääråååå vi saknar dej! ses på torsdag!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jo det är jobbigt att ha hund också men gud vad dom bra sakerna väger upp dom jobbiga. Vill inte byta bort Minus mot något i världen. Tror att han har räddad Kalles och mitt "Sociala" förhållande många gånger. när samtalsämnet tar slut pratar vi med/om eller åt minus... Fatta hur kul man har när man sätter röster på en hund..=) Tycker ni bör tänka igen på en hund men ingen stor utan en som kan leka med Minus. Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det finns alltid plus och Minus med en hund ;)