lördag, mars 07, 2009

Hämnd...

Har nyss kommit hem från Johans bror, där vi varit och fikat. När vi kommer hem står det en bil på vår parkering. VÅR parkering! Vad gör man då? När jag bodde hemma hos mamma och pappa, bodde vi över en porrbutik (ingen söt och trevlig sexleksaksbutik, utan en hardcore porrbutik, med runkbås till och med... Hur vet jag detta, undrar ni nu?). Där hände det ofta att folk ställde sig på vår parkering. Minst två gånger var jag inne där och gormade att någon stod felparkerad. Snuskisarna reagerade som ljusskygga mullvadar när jag kom in, och gömde sig bakom p-rullarna. Hahaha!!! Vilken syn! Tillbaka till idag... Ringde direkt de som "har hand om" vår parkering, och de sa att de skulle komma och ge bilen en bot, men de visste inte när, så ägaren till bilen kan komma undan. Fattar inte hur man (eller i detta fall kvinna, för jag har kollat upp ägaren...) bara kan ta sig friheten att ställa sig på en redan hyrd parkeringsplats. Det är fan JAG som betalar för den varje månad, för att JAG ska kunna stå där när jag behöver! Blir så jävla förbannad! Vi har funderat på hämnd, men har väl insett att förslagen var ganska barnsliga... Ska strax gå ner och se om bilen fått en bot. Hoppas hoppas... Annars jävlar...


En helt annan sak: Är det bara jag som tycker att BWO:s låt och Sarah Dawn Finers låt är ganska lika? Lite olika tempo bara. Håller tummarna för Sarah, Lili & Sussie och Caroline Af Ugglas ikväll. Nu blir det popcorn, och öl för Johan som ska ut med sina fotbollskompisar efteråt.

0 kommentarer: