fredag, mars 06, 2009

Hälj...

Så himla skönt att det är helg! Veckan har, som vanligt, gått jättefort, men jag klagar inte. Snart är det dags för handling, I lööööv fredagshandling. Not. Irriterar mig på alla segisar som släpar fötterna i snigelfart i gångarna på Maxi, men eftersom jag verkligen försöker att sluta irritera mig överdrivet (bara jag förlorar på det), så är det ett bra ställe att utmana sig själv...

Ikväll blir det en repris från förra veckan: tacos, men det är så himla gott! Blir väl att kolla på Let's dance och mysa i soffan med.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

24Stil sa...

Det värsta är att när man tänker vara förutseende och besöker Maxi en torsdag istället, så inser man att även torsdagarna innehåller slörövar i Maxigångarna :) Men jag har lärt mig att själv bli en sådan. Det gör inget om handlingen tar en halvtimme extra! :)

Trevlig helg!

Linköpingsfröken sa...

Jaa - klart vi ska träna imorrn!
Jag har sms:at dig!
11 blir finemang!

Ha en härlig fredag!

kram kram