tisdag, mars 03, 2009

Hårig ölmage...

Har jag en hårig ölmage?, tänker ni. Nej, inte jag.., men ett snyggo jag såg på Friskis i helgen. Läs mer längre ner.

Lång dag... Eftersom Sabine och jag inte tränade på Friskis igår (jag var på vårdcentralen pga mitt "klickande" öra". Betalade 150 spänn, men ingen visste vad det var... "Prova med nässpray", sa de...), så var vi ju tvungna att gå dit idag. Fullt med folk, som vanligt efter jobbet. Jobbigt när man måste vänta på maskiner. Gick väl ganska bra idag ändå, men jag har väldigt låg "klagotröskel" (finns det ordet?) känner jag, alltså jag klagar för minsta lilla känns det som... Resten av veckan ska jag inte klaga mer, nej, det lovar jag här och nu. Här kommer ni i fortsättningen en positiv Anna-Karin. Håll i er!

Ha ha! Glömde skriva om snyggaste mannen på gymmet i lördags. Ålder: 50+. Storlek: biffig. Kläder: urtvättad, grå t-shirt som var avklippt både i midjan och på ärmarna, blev alltså ett linne. Den korta tröjan avslöjade en hårig ölmage, som hängde över de små shortsen... Smaskens!

0 kommentarer: