tisdag, januari 25, 2011

Mammi och pappi...

Jag ler... Jag har nyss pratat med pappa. Han och mamma förfärades över mitt språk några inlägg tillbaka. "Tänk om dina elever läser detta!" Don't worry, det är inte många som läser denna blogg, knappast några nuvarande elever, det hade jag hört. Någon gammal däremot (Clara...) läser, men jag tror inte hon tycker jag är en hemsk svensklärare som använder sådana "fula" ord. Skämt och sido, klart jag skulle kunna undvika svordomar, tycker Johan med, men är man upprörd så är man...

Nu är det dags för hemfärd. Ska hinna träna och duscha innan Johan slutar då storhandling står på tur!

1 kommentarer:

Clara sa...

Hahaha, nej du att skulle du börja jobba som lärare på min skola skulle jag nog inte bli annat än överlycklig! Jisses, så roliga och personliga lärare är banne mig inte vanliga, jag skulle till och med börja läsa franska igen om du skulle hålla i det! Då vet du, då är det allvar!