fredag, januari 21, 2011

Grav.träning...

Om fem minuter ska jag bege mig till Kvinnohälsan för en kurs om träning före och efter förlossning. Jag är inte helt säker på vad den innehåller, men tror det ska vara lite info om hur jag kan träna kroppen innan och hur jag kommer igång efteråt. Har massor av frågor som jag tänker ställa, är ju mentalt redan ute och springer milen (eller kanske halvmilen...). Som jag längtar!

Karin: skulle inte hata dig om du körde 50 ändå! men jag vet, du är väl ungefär som jag i trafiken...

Clara: tack fina du! Och jag är glad att höra att du inte är aspirant på att bli en slöröv när du väl har ditt körkort, men ta det ändå försiktigt i trafiken!

1 kommentarer:

Karin sa...

Det trodde jag inte heller :). Jag tycker man kan ta upp ämnet med slörövar även på stora parkeringsplatser, särskilt som de ofta ligger mitt i och kryper fram...