onsdag, januari 19, 2011

Arg...

Nä, nu räcker det. Kan inte hålla mig längre! Nu är det fan dags för alla slörövar att hålla sig hemma om de tycker att väglaget är jobbigt (hur de nu kan tycka det, de vägar jag tänker på är ju som på våren). Droppen var egentligen förra veckan när jag fick ligga i 50 från Borensberg till Linköping, men jag har först idag lugnat ner mig för att kunna formulera mig hyfsat... Idag hände det dock igen. Inte så illa som 50 km/h, men 65. Vad är problemet? Ta bussen om det är så jobbigt att köra, istället för att hindra oss andra som kan hålla hastigheten. Funderade på att anteckna reg.nummer på de skyldiga asen och skicka hotmejl, men det blir för jobbigt (och patetiskt, I know...)

Antar att det kommer att bli en jäkla förändring i och med detta inlägg... Not! Mina 20 läsare lär väl knappast höra till de jag just nu hatar... Eller???

2 kommentarer:

Karin sa...

Hahaha, jag håller med dig helt och hållet och förstår dig väldigt väl. Jag körde om flera bilar på en smal väg i går för att de just låg i 50 på 80 väg. Det gick dessutom riktigt bra att köra i 90/100 bitvis oxå. Man blir så himla stressad när de kör så sakta.

Så mig hatar du inte iaf ;)

Clara sa...

Hm. Njaa. Eftersom jag inte har körkort än och inte kör när det är halt så kan jag inte säga att du borde skicka hotmejl till just mig. Och även om jag om ett halvår har körkort så kan jag lova dig att INTE vara en av dem som söndagsåker varje dag. Det kan du skriva upp! Grattis till den lilla bebben också! Du kommer bli en helt perfekt mamma, det kan jag också svära på ;)